EURO 2008 – Ziua 9

Grupa A si a stabilit invingatorii.Cei meritati spun eu. Meciul cap de afis de aseara a adus fata in fata Cehia si Turcia. Pe principiul simplu – ‘cxine bate merge mai departe’, dar si cu barda penalty-urilor in caz de egalitate dupa 90min, cele 2 echipe au etalat un joc frumos, spectasculos in unele momente. Aplicand ac tactica de pana acum, turcii au dat gres de 2 ori si s-au vazut ondusi cu 2-0. Trebuie sa recunosc ca jocurile pareau facute. Insa, asa cum a reusit si uc Elvetia, Turcia a stiut sa revina in joc. Mai intai Ardan a reaprins sperantele otomane, iar apoi a intrat in scena Cech, portarul cehilor scapand o minge uoara si permitandu-i lui Nihat sa restabileasca egalitate. A fost deajuns pentru acelasi Nihat care, cu 5 minute inainte de final, sa inscrie un gol magnific, un gol care sunt sigur ca va circula pe toate posturile de televiziune turcesti si nu numai, un gol care a trimis Turcia acolo unde ii este locul, in sferturi.
Mai tineti minte in prima zi de Euro cand va spuneam ca vad Turcia in sferturi? Ei bine s-a intamplat 🙂

Portugalia si Elvetia au jucat ca trebuiau sa joace. Portugalia era deja calificata asa ca nu s-au omorat prea tare, mai ales ca Elvetia care a fost o gazda primitoare trebuia rasplatita. Un sec 2-o pentru elvetieni, acelasi Hakin remarcandu-se.
Cel mai probabil in sferturi stim deja prima parte a tabloului: Croatia – Turcia si Portugalia – Germania fiind 2 meciuri la fel de interesante 🙂

Join the Conversation

786 Comments

  1. Hello there! This article couldn’t be written any better! Going through this post reminds me of my previous roommate! He continually kept preaching about this. I most certainly will send this post to him. Pretty sure he will have a very good read. Thank you for sharing!

  2. In keeping with a well known anecdote, after missing a successful line towards Fritz Gygli (Switzerland), Bernstein is reported to have asked “Am I not a chess idiot?” When Lasker agreed, Bernstein had the former world champion signal an affidavit attesting to that fact.

  3. Only 1919 customers elected the SS 454 option, with a 365- or 425-horsepower 454-cubic-inch V-8 engine, heavy-duty springs, automatic level control, G70x15 tires on rally wheels, and black rear trim panel.

Leave a comment

Leave a Reply to 未 解決 事件 世田谷 Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *